niedziela, 4 stycznia 2015

Zawieszam Bloga...

Nie wiem czy ktoś jeszcze tu zagląda, czy ktoś czeka na nowy rozdział. Uznałam jednak, że powinnam was poinformować o mojej decyzji. Postanowiłam, na czas nie określony zawiesić moją działalność tutaj.Nie wiem jak to się skończy. Czy wrócę na bloga i dokończę kolejne opowiadanie, czy całkowicie z niego zrezygnuję. Jeszcze nie wiem. Właśnie dlatego postanowiłam zawiesić bloga, zamiast go usuwać. Może za jakiś czas mój zapał oraz wena do pisania wróci i pojawią się nowe rozdziały. Pożyjemy zobaczymy:)
Jakikolwiek ze mną kontakt możecie uzyskać przez : ask'a, gg, oraz fb : https://www.facebook.com/justyna.mazurek.1305

3 komentarze:

  1. Powinnam Cię zabić za to, że zawiesiłaś bloga. Już na facebook'u nie chciałam się kłócić ale masz mnie ja staram się nadążać za rozdziałami ale nieczęsto jestem na laptku dużo nauki. Ale jeśli się poddasz to jaki sens miało to pisanie? Przecież na pewno dużo osób czyta. Musisz w to wierzyć. Pisz dla siebie żeby kiedyś wejść na tego bloga i być dumną! Masz naprawdę talent, może to tylko moje zdanie. Ale wiara w siebie i w to co robisz jest najważniejsza, nie zapominaj o tym. Mam nadzieję, że się ogarniesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej a ja chciałam cię nominować do Liebster Award :(
    http://never-be-another-one.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :D Zostałaś nominowana do Liebster Award. Gratuluję, hehe :D http://change-from-victim.blogspot.com/p/nominacja-do-liebster-award-jest.html

    OdpowiedzUsuń